Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы "Бурабай ауданы, Щучинск қаласы, Жоғары орман шаруашылығы, экология және туризм колледжі" МКҚК
ГККП "Высший колледж лесного хозяйства, экологии и туризма, город Щучинск, Бурпбайский район" при управлении образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ішкі тәртіп ережелері

сұрақтар туындаған  жағдайларда, қажет болған жағдайда, әкімшілік мүшелеріне жазбаша өтініш бере алады. Студенттер колледж басшысының атына, әкімшілік мүшелеріне тек өз атынан өтініш беруге құқылы, басқа адамдарға өтініш беруге тыйым салынады.

 

        2.6       Студенттер оқу кабинеттері мен шеберханалардан тыс жерлерде басшылармен кездесу кезінде амандасып қарсы алуға міндетті,  сондай-ақ студенттердің сәлемдесуіне басшылар жауап беруге міндетті. Оқу кабинетіне басшы кірген кезде студенттер тұрып қарсы алуға міндетті.

 

2.7       Студенттер мен колледж қызметкерлері бір-бірімен және өзара жеке қарым-қатынаста әдептілік ережелерін сақтауы тиіс, сондай-ақ оның ішінде іскерлік ережелерін сақтауы қажет. Студенттер бір-біріне, колледж қызметкерлеріне және колледжге келетін бөтен адамдарға қатысты өздерін дұрыс ұстай білулері қажет.

 

2.8       Колледж студенттері бір-бірімен қарым-қатынаста әрқашан сыпайылықты сақтауға міндетті, барлық сұрақтар бойынша бір-біріне тек "СІЗ" деген сөзді қолдану қажет.

 

2.9       Студенттердің сыртқы келбеті әдептілік ережелеріне сәйкес келуі керек. Өндірістік оқыту күндері-арнайы киім, ал теориялық оқыту күндері:

Ұлдар: Ұзын жеңі бар бір түсті жейделер, бір түсті водолазка, бір түсті пиджак, қатаң пішілген бір түсті шалбар. Салқын ауа райында үшбұрыштап тігілген мойны бар бір түсті жеңсіз көйлек,бір түсті үшбұрыштап тігілген мойны бар жемпір рұқсат етіледі. Бейджик.

Қыздар: ұзын жеңді бір түсті блузка, бір түсті водолазка, бір түсті пиджак,бір түсті юбкалар,бір түсті қатаң пішілген шалбар. Салқын ауа райында  бір түсті күртелер, бір түсті болеро, бір түсті желеткелер рұқсат етіледі. Бейджик.

Спорттық,кешкі және жағажай киімдерін (дене шынықтыру сабақтары мен спорттық секциялардан, спорт жарыстарынан басқа)  киюге тыйым салынады.

Студенттер сабақта іскерлік әдеп нормаларына сәйкес киінулері қажет.  Сондай-ақ, колледж әкімшілігі ауа-райына байланысты, студенттердің даладан киіп келген аяқ-киімдерін колледж ішінде киетін екінші таза аяқ-киімдеріне ауыстыру ережесін енгізуге құқылы.

 

2.10    Әкімшілік, колледждің ИПҚ-і этикет нормаларына сәйкес студенттерге үлгі көрсетуге және колледж студенттерінің сыртқы келбетіне қатысты талаптардың сақталуын қадағалауға міндетті.

 

2.11    Студенттер сыныпта, сынып сағаттарында, колледжде өткізілетін бұқаралық және басқа да іс-шараларды өткізу кезінде ұялы байланыс аппараттарын өшіруге міндетті.

2.12    Сабақтар басталмас бұрын кураторлар топтағы студенттердің келуін тексереді. Медициналық көмекке мұқтаж адамдарды колледждің медициналық пунктіне жіберіледі. Медициналық қорытынды туралы ақпаратты топ старостасы кураторға хабарлайды.

 

2.13    Сабақ барысында студенттерге оқытушылардың сабақ үрдісін бұзуға, аудиториядан қарауға, дауыстап сөйлеуге және оқу корпусының дәліздерінде шу шығаруға тыйым салынады.

 

2.14    Сабақ кезінде оқытушыларға, ө/о шеберлеріне студенттерді оқу кабинетінен (оқу-өндірістік шеберханадан, зертханадан) шығаруға, әкімшіліктің жазбаша рұқсатынсыз студенттерді өз бетінше алып кетуге немесе сабақтан босатуға, белгіленген уақыттан бұрын сабақтан босатуға ҚАТАҢ ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ.

 

2.15    Студенттерге колледжде және оның аумағында темекі шегуге және алкогольді ішімдіктерді қабылдауға қатаң тыйым салынады. Колледжден тыс студенттер азаматтарға қатысты сыпайылықты сақтауы, қоғамдық тәртіпті бұзбауы, СӨС нормаларын ұстануы тиіс.

 

2.16    Барлық студенттерге оқу жылы кезінде өз бетімен жұмысқа орналасуына қатаң тыйым салынады. Амалсыздан жұмысқа орналасу жағдайында, ауыр материалдық жағдайға байланысты, студенттің ата-анасы колледж басшысының атына баланың еңбек қауіпсіздігі үшін жауапкершілікті өздері атқаратыны туралы қолхат береді.

 

2.17    Сынып жетекшісі, тәрбиешілер студенттердің өз бетінше жұмысқа орналасуы туралы фактілерін анықтаған жағдайда тиісті шаралар қабылдауға міндетті: колледж әкімшілігін хабардар ету, студенттің ата-анасын шақыру, студенттің еңбек жағдайлары мен қауіпсіздігін зерделеу, студентпен және ата-аналармен әңгіме жүргізу, өз бетінше жұмысқа орналасу фактісінің тыстан шығуы бойынша шаралар қабылдау.

 

2.18    Әкімшілік кез келген күні және сағатта бақылау жүргізу мақсатында оқытушылардың сабақтарына, кураторлардың, тәрбиешілердің сыныптан тыс іс-шараларына, педагогтердің үйірме сабақтарына ескертусіз қатысуға құқылы. Әкімшілік оқытушылардың, тәрбиешілердің, шеберлердің рейтингін жүргізеді және жылдық жүктемені бөлу, педагог қызметкерлерді тарифтеу және аттестаттау кезінде рейтинг деректерін ескереді.

 

2.19    Колледждің барлық қызметкерлері әділ және адал жұмыс істеуге, еңбек тәртібін және ішкі тәртіп ережелерін сақтауға, әкімшіліктің өкімін уақтылы және дәл орындауға, жұмысқа уақытында келуге, жұмыс күнінің белгіленген ұзақтығын сақтауға міндетті.

 

 

2.20    Колледждің ИПҚ-і колледжде белгіленген тәртіпті сақтауға міндетті. Саналы тәртіпті нығайтуға, білім алушылардың теріс қылықтарының алдын алуға, оларды тудыратын себептерді уақтылы анықтау және жою арқылы, сондай-ақ тәртіп пен қоғамдық тәртіпті бұзушыларға қарсы күресте қоғамдық ықпал ету күшін жан-жақты пайдалануға ерекше назар аударылуға тиіс.

 

 

III. ЖҰМЫС УАҚЫТЫ ЖӘНЕ ОНЫ ПАЙДАЛАНУ.

 

ОҚУ САБАҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ.

3.1    Колледжде 5 күндік жұмыс аптасы орнатылады, демалыс күндері - сенбі, жексенбі.

 

3.2    Еңбек шартына сәйкес педагогикалық қызметкерлер үшін жұмыс уақытының ұзақтығы теориялық оқыту кезінде 5 күндік жұмыс аптасына 40 сағат, яғни күніне 8 сағаттан белгіленеді. Практикалық оқыту кезінде және емтихан сессиясы кезеңінде 6 күндік жұмыс аптасы, яғни күніне 7 сағаттан және сенбі күні 5 сағаттан белгіленеді. Оқытушылардың жұмыс уақыты оқу сабақтарының кестесімен, тәрбие және әдістемелік қызметінің жоспарларымен анықталады.

 

3.3    Әкімшілік, техникалық және қызмет көрсету персоналы үшін жұмыс уақытының ұзақтығы 5 күндік жұмыс аптасына 40 сағат, яғни 8 сағаттық жұмыс күнімен белгіленеді.

 

3.4    Колледж жұмысының басталуы таңғы сағат - 8:30.

 

3.5    Әкімшілік, техникалық және қызмет көрсететін персонал үшін демалу және тамақтану уақытының ұзақтығы кемінде бір сағат (13:00- 14:00 дейін) үзіліс белгіленеді. ИПҚ, студенттер үшін сабақтар арасында 30 минут (12:10-12:40) түскі үзіліс белгіленеді.

 

3.6    Колледждің ИПҚ-і оқу, тәрбие және әдістемелік жұмыстың барлық түрлерін олар белгілеген жылдық жүктемеге және оқу орнының тәрбие және әдістемелік жұмыс жоспарларына сәйкес жүргізуге міндетті. Оқыту әдістемесі мәселелерімен байланысты педагогикалық кеңестің, әдістемелік комиссиялардың және бірлестіктердің жұмысына, педагогикалық оқулардың күнтізбелік жоспарларының, оқу бағдарламалары мен әдістемелік әзірлемелерінің жобаларын, теориялық білімдердің біліктілігін арттыру мен жетілдіру жөніндегі семинарлар мен басқа да іс-шараларды талқылауға қатысуға міндетті.

 

3.7    Колледждегі оқу сабақтары колледж басшысы бекіткен оқу кестесі бойынша жүргізіледі. Сабақ кестесі семестрге құрастырылады және сабақ басталғанға дейін бір аптадан кешіктірілмей арнайы тақтаға ілінеді. Факультативтік сабақтар, дайындық сабақтарын өткізу үшін жеке кесте жасалады.

 

3.8    Бір сабақ ұзақтығы-90 минут, белгіленген талаптарға сәйкес сабақтар арасындағы үзіліс 10 минут. Сабақтар қоңырау кестесінде белгіленген сағаттарда басталады және аяқталады.

Қоңыраулар кестесі:

1 пара 09.00-10.30 (10мин)

2 пара 10.40-12.10 (10мин)

12.10-12.40 (30 мин. Түскі үзіліс)

3 пара 12.40-14.10 (10мин)

4 пара 14.20-15.50 (10 мин)

5 пара 16.00-17.30 (10мин)

 

3.9    Әрбір оқу сабағы басталғанға дейін (олардың арасындағы үзілістерде) ө/о шеберлері, оқытушылар, зертханашылар және кезекші қажетті оқу құралдарын, аппаратураны, жабдық пен аспапты дайындайды. Ө/о оқытушылары мен шеберлері әрбір оқу сабағында жоспарлау құжаттамасын (перспективалық-тақырыптық жоспарын, оқу-өндірістік жұмыстардың тізбесін) пайдалануы қажет, сондай-ақ сабақ жоспарын, дидактикалық материалдарды, сабаққа арналған жабдықты алдын ала дайындауға, сабақты қатаң уақыт бойынша бастауға және аяқтауға міндетті. Оқу сабақтары кезінде ө/о оқытушылары мен шеберлеріне оқу кабинеттерін (оқу-өндірістік шеберханаларды, зертханаларды) тастап кетуге қатаң тыйым салынады.

 

3.10  Қысқы демалыс кезеңінде, сондай-ақ демалыс басталғанға дейін және  жазғы кезеңде еңбек демалысы аяқталғаннан кейін ИПҚ-і күн сайын жұмыста болуға, оқу-әдістемелік құжаттаманы жоспарлауға, оқу кабинеттерін, шеберханаларды, зертханаларды келесі семестрге дайындауға міндетті.

 

3.11  Оқу сабақтары басталғаннан кейін барлық оқу дәрісханаларында және оларға іргелес бөлмелерде оқу сабақтарының қалыпты жүруі үшін қажетті тыныштық пен тәртіп қамтамасыз етілуге тиіс. Оқу сабақтарын өткізу кезінде оларды үзуге, аудиторияларға кіруге және одан шығуға жол берілмейді.

 

3.12   Колледждің ИПҚ-не әкімшіліктің жазбаша рұқсатынсыз жұмысқа кешігуге немесе белгіленген уақыттан бұрын жұмыстан кетуге қатаң  тыйым салынады. Дәлелді себептермен жұмысқа келмеген жағдайда, колледж қызметкерлері әкімшілік мүшелерін жұмыс күні басталғанға дейін ескертуге міндетті. Науқастануына байланысты жұмысқа келмеген жағдайда оқу орнының қызметкерлері белгіленген тәртіппен емдеу мекемесі беретін еңбекке жарамсыздық парағын ұсынуға міндетті.

 

3.13 Оқу орнының әкімшілігі жұмысқа келу және кету есебін бақылауды қамтамасыз етуге міндетті.

 

3.14  Оқытушы қоңыраудан кейін он бес минут ішінде сабаққа келмеген жағдайда, топ старостасы сабақты ауыстыру үшін басшының ОЖ жөніндегі орынбасарына хабарлайды.

 

3.15  Студенттерге сабаққа кешігіп немесе қашып кетуге қатаң тыйым салынады. Күн сайын оқу бөлімі студенттердің сабаққа қатысуын бақылайды. Сабаққа қатысуды тексеру кезінде аудиторияда болмаған студенттер сабаққа қатыспаған болып есептеледі және оқу бөліміне түсіндірме жазбаны ұсынуға міндетті. Сабаққа дәлелді себептермен кешігіп келген студенттер оқытушыға кешігу себептері туралы баяндайды және оның рұқсатымен ғана сабаққа қатысады.

 

3.16  Оқытушы аудиториясына кірген кезде топ тұрып қарсы алады, оқытушы студенттермен амандасады. Қоңырау шалу кезінде шақырылған студент тұруы керек. Сабақ аяқталғаннан кейін топ үзіліске оқытушының рұқсатымен ғана шығады.  

 

3.17  Студенттерді өндірістік оқыту кезінде шеберханаларда сынып сабақтарындағыдай тәртіп сақталады. Өндірістік оқыту сабағы уақыт өте келе, үзіліссіз және өзгеріссіз басталады және аяқталады. Студенттерді оқу сабақтарынан шақыру әкімшіліктің рұқсатымен ғана жүргізілуі мүмкін.

 

3.18  Сабақтан кейін студенттердің пайдалануындағы аспаптар, құрал-саймандар және басқа да мүлік топ бойынша кезекшіге, зертханашыға немесе басқа жауапты адамға тапсырылады. Аспаптар мен басқа да оқу мүліктерін бүлдіргені үшін айыптылар материалдық және тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

 

3.19  Еңбек тәртібін бұзған жағдайда ИПҚ-не ықпал ету шаралары ҚР Еңбек кодексіне сәйкес жүзеге асырылады. 

 

 

IV. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ ЖАТАҚХАНАҒА ОРНАЛАСТЫРУ. КҮН ТӘРТІБІ

4.1    Күндізгі оқу нысаны бойынша мемлекеттік тапсырыс шеңберінде оқитын студенттер белгіленген тәртіппен студенттердің жеке өтініштеріне сәйкес жатақханадағы орынмен, жалпы біліміне сәйкес студентақымен қамтамасыз етіледі.

 

4.2    Студенттерді жатақханаға орналастыру басшының ОТЖ жөніндегі орынбасары беретін жолдама бойынша жүргізіледі. Студенттерді орналастыру кезінде келісім-шарт жасалады.

 

4.3    Жатақханаға орналасу кезінде студент колледждің медицина қызметкерінен алғашқы тексеруден өтіп, өтінішке медицина қызметкерінің белгісін алуға міндетті.

4.4    Жатақханада келесі бөлмелер қарастырылған:

Медициналық бөлме;

тұрмыстық бөлме;

теледидар бөлмесі;

студенттерге арналған бөлмелер;

тәрбиеші бөлмесі;

гигиена бөлмесі;

жуынуға арналған бөлмелер мен дәретханалар.

 

4.5    Бөлме бойынша кезекшілік кестесін тәрбиеші жасайды және стендке ілінеді.

4.6    Тәрбиешілер тұрғындардан талап етуге міндетті:

  • ішкі тәртіп пен күн тәртібі ережелерін нақты орындау;
  • бөлме мен жатақханадағы мүлікке ұқыпты қарау;
  • бөлмені таза, әдемі және ұқыпты ұстау;
  • бөлмеде және дәліздерде кезекшілік кестесін сақтау.

 

4.7    Жатын бөлмелердегі кереуеттер олардың әрқайсысының немесе екеуінің арасында төсек жанындағы сөрелер үшін орын болатындай етіп орнатылады. Төсектерді жылжытуға қатаң тыйым салынады.

 

4.8    Төсек жанындағы сөрелер жеке гигиеналық заттарын сақтауға арналған. Төсек жанындағы сөрелерде кітаптар мен дәптерлерді сақтауға болады. Төсек жанындағы сөрелерде тамақ өнімдерін, дәрі-дәрмектерді, іш киімді және басқа да белгіленбеген заттарды сақтауға ЖОЛ БЕРІЛМЕЙДІ.

 

4.9    Тұрғындардың төсек құрамына көрпелер, жаймалар, жастықтар мен матрацтар кіреді. Төсек ұқыпты болуы керек. Сыртқы киіммен және аяқ киіммен төсекке отыруға және жатуға тыйым салынады. Әр 10 күн сайын студенттер төсек-орын ауыстыруға міндетті.

 

4.10  Сыртқы киім мен бас киімдер арнайы бөлінген орындарда, ілгіштерде, киім ілетін сөрелерде сақталады.

 

4.11  Жатақханадағы күн тәртібін колледж басшысының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары әзірлейді.

 

4.12  Жатақханада тұратын студенттер үшін колледждің күн тәртібі:

7:00 тұру

7: 00-ден 7: 15-ке дейін таңғы жаттығу

7: 15 - 7:30 таңертеңгі гигиена

7:30- 8 бөлмені тазалау

8:00-8:15 таңғы ас

09:00 – 15:50 сабақ оқу

12:10- 12:30  түскі ас

         16:00- 18:00  бос уақыт

18:00 – 20:00 сабаққа дайындық

20:00- 21:00  кешкі ас

21:00 -23:00 бос уақыт

23:00 ұйқыға жату

 

4.13    Таңертең тәрбиешілер жатақханада тұратын студенттерді ұйқыдан оятады, кейін студенттер бөлмелерді тазалап, жуынып және таңғы асқа отырады. Тәрбиешілер студенттердің бөлмелерді тазалап, сабаққа баруын қадағалаулары қажет.

 

4.15 Жұмыс күнінің соңында топ жетекшілері жатақханада тұратын студенттер бөлмелерін тексереді.

 

V. БӨЛМЕНІҢ ТАЛАБЫ МЕН ТӘРТІБІ.

 

5.1    Барлық оқу, тұрғын және тұрғын емес үй-жайлар, сондай-ақ колледж аумағы әрдайым таза және тәртіпте ұсталуы тиіс. Тиісті басшылар ғимараттар мен үй-жайларды, жабдықтарды, мүлік пен жиһазды сақтау және дұрыс пайдалану жөнінде шаралар қабылдайды.

 

5.2    Оқу бөлмелері:

 

5.2.1 Барлық оқу дәрісханаларында төлқұжаты бар. Оқу дәрісханасының төлқұжаты оқу бөлмесінің жоспарын, оқу жабдықтарының, жиһаздарың, оқу-әдістемелік құжаттаманың және әдебиеттің тізімдемесін қамтиды. Оқу кабинеттерінде қауіпсіздік техникасы және еңбек қорғау жөніндегі нұсқаулықтар ілінуі тиіс.

 

5.2.2 Сабақтар арасындағы үзіліс кезінде күн сайын топ старостасы тағайындайтын оқу тобы бойынша кезекші оқу аудиториясын қабылдайды, оқу тақтасын дайындайды. Оқу сабағы аяқталғаннан кейін кезекші аудиторияда тәртіп орнатады және оны оқытушыға тапсырады. Мүлік, оқу жабдығы, оқу-көрнекі құралдары бүлінген жағдайда, кінәлі студенттер немесе кезекші бұл үшін материалдық жауапкершілікке тартылады.

 

5.2.3 Оқу бөлмелерінде күн сайын ылғалды жинау және желдету жүргізіледі. Әр бейсенбі-жалпы тазалау.

 

5.2.4 Оқу бөлмелерінде ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ:

- сыртқы киіммен, бас киіммен жүру;

- сабақ кезінде дауыстап сөйлесу, шуыл, дәліздерде жүру;

- темекі шегу;

- ұялы байланыс аппараттарын пайдалану;

- радио, музыка тыңдау, оның ішінде құлаққап пен гарнитураны пайдалану;

- оқу сабақтарына қатысы жоқ бөгде істермен айналысу.

 

5.2.5 Оқу ғимаратында және жақын аумақта темекі шегуге ҚАТАҢ ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ.

 

5.2.6 Студенттерді темекі шегіп, ауланы ластағаны, балағат сөздер айтқаны үшін педагогтардың, тәрбиешілердің, жатақхана қызметкерлерінің баяндамалары негізінде әкімшілік жазаға тартады.

 

5.3 Жатақхана:

5.3.1 Жатақханадағы барлық бөлмелер нөмірленуі керек. Әрбір бөлменің сыртқы кіру есігіне оның тағайындалған бөлмесінің нөмірі көрсетілген тақтайша ілінеді, әрбір бөлменің ішінде - ондағы мүліктің (жиһаздың, мүкәммалдың және т.б.) тізімдемесі ілінеді. Бөлменің жиһазы, мүлкі және барлық жабдығы нөмірленеді және комендантта сақталатын есепке алу кітабына енгізіледі.

 

5.3.2 Жиһаз, мүлік және жабдық бөлменің керек-жарағы болып табылады және коменданттың (тәрбиешінің) рұқсатынсыз бір бөлмеден екіншісіне ауыстыруға болмайды.

 

5.3.3 Бөлмелерде (үй-жайларда) ілінетін портреттер, картиналар ұқыпты ұсталуы, рамкаға орналастырылуы тиіс. Қабырғаларға журнал, газет қиындыларын, фотосуреттерді жапсыруға ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ.

 

5.3.4 Барлық бөлмелер қоқысқа арналған арнайы ыдыстармен жеткілікті қамтамасыз етіледі, бөлмелердің сыртқы кіреберістерінде аяқ киімді кірден тазартуға арналған құралдар және қоқысқа арналған арнайы ыдыстар болуы тиіс.

 

5.3.5 Студенттер өз бөлмелерінде күнделікті тазарту, жинастыру жұмыстарын жүргізеді. Күн сайын бөлмелеріне ылғалды жинау жүргізеді.

 

5.3.6 Күнделікті жинаудан басқа, аптасына бір рет - бейсенбіде, оқу сабақтарынан кейін барлық тұрғын және қосалқы бөлмелерде, сондай-ақ топқа бекітілген аумақта жалпы жинау жүргізіледі.

 

5.3.7 Жатақхананың барлық бөлмелерін желдету тұрғындар жоқ кезде өтпелі әдіспен жүргізіледі.

 

5.3.8 Жатақханада тұратындарға ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ:

- коменданттың рұқсатынсыз бөлмеден бөлмеге ауысуға;

- өз еркімен мүлікті, жиһазды, төсек-орынды бір бөлмеден екінші бөлмеге ауыстыруға;;

- қабырғаға хабарландырулар, кестелер және т. б. ілуге;

- электр сымдарын қайта жасау және түзету, электр шамдарын ауыстыру және қосымша жарық көздерін қосуға;

- бөлмелерде теледидарларды пайдалануға;

- алкогольді ішімдіктерді сақтауға және ішуге;

- тұрғын бөлмелерде электр жылыту құралдарын, примустарды, керосиндерді, керогаздарды, электр плиталарын және басқа да қолдан жасалған электр құрылғыларын пайдалануға;

- бөтен адамдарды жатақхана бөлмелерінде жалғыз қалдыруға, әсіресе түнеуге тыйым салынады;

- бөлмелер мен дәліздерде, дәретханаларда, жуынатын бөлмелерде, баспалдақ алаңдарында темекі шегуге;

- жатақханада темекі шеккен жағдайда студенттер педагогтардың, тәрбиешілердің, жатақхана қызметкерлерінің баяндамасы негізінде әкімшілік жазасына тартылады.

 

5.3.9 Жатақхана тұрғындарының жатақхана ішіне кіруі белгіленген үлгідегі рұқсаттамалар бойынша ғана жүргізіледі.

 

5.3.10         Студенттердің ата-аналары, туыстары жатақханаға кезекшінің журналға тіркеу жүргізгенінен кейін және жеке басын куәландыратын құжатын тапсырғаннан кейін ғана кіре алады. Жатақханаға өзге адамдар жіберілмейді.

 

5.3.11         Мүлік пен жабдықты (жиһаз, электр жарығы, терезе әйнектері, есіктер, төсек-орын тысы және т.б.) бүлдірген тұлғалар комендант жасаған ақау актісі негізінде келтірілген залалдың толық құнын өтеуге міндетті.

Жатақхана тұрғындары оқу жылының соңында бөлмені және ондағы барлық мүлікті жарамды күйде тапсырады. Бөлмеде жөндеу жұмыстарын жүргізіп, таза күйінде тапсыру қажет.

 

5.3.12   Жетім студенттер демалыс кезінде заттарын арнайы журналға тіркеп, кастеляншаға тапсырады.

 

5.3.13 Студенттерге өз еркімен жатақханадан кетуге қатаң тыйым салынады. Студенттер жатақханадан баратын мекенжайы, байланыс телефондары және кету себептері көрсетілген жеке өтініштері бойынша ғана босатылады.

 

5.3.14   Жатақхананың ішкі тәртіп ережелерін бұзған тұрғындар жатақханадан шығарылады.

 

Жатақханадан тұрғындарды шығару тәрбиешінің, сынып жетекшісінің, басқа да лауазымды тұлғалардың ұсынысы бойынша колледж басшысының бұйрығымен шығарылады.

 

 

 

 

VI. СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ

 

Студенттер міндетті:

 

6.1    Таңдалған мамандық бойынша теориялық және кәсіби білімді, практикалық дағдылар мен қабілеттерді жүйелі және терең игеру;

 

6.2    өзінің мәдени және кәсіби деңгейін көтеру үшін үнемі жұмыс жасау;

 

6.3  кестеге сәйкес теориялық және практикалық сабақтарға қатысу, қажетті оқу құралдарымен және жазбаша керек-жарақтармен сабаққа келу;

 

6.4 оқу жоспары мен бағдарламаларында қарастырылған тапсырмаларды белгіленген мерзімде орындау;

 

6.5 еңбекқорлықты тәрбиелеу, қоғамдық пайдалы еңбекке, колледжде және өндірісте өзіне-өзі қызмет көрсетуге белсенді қатысу;

 

6.6 колледждің ішкі тәртіп ережелерін және қоғамдық мораль мен адамгершілік нормаларын, әдептілік нормаларын сақтау;

 

6.7 колледжде де, қоғамдық орындарда да тәртіпті және ұйымшыл, ұқыпты болу, тапсырылған іске шығармашылықпен қарау;

 

6.8 қоғамдық меншікті сақтау және нығайту;

 

6.9 қоғамға қарсы әрекеттердің кемшіліктері мен көріністеріне төзбеуге, белсенді өмірлік ұстанымда болуға, колледждің қоғамдық өміріне үйірмелерге, спорт секцияларына, қызығушылықтары бойынша клубтарға қатысу;

 

6.10 халық арасында колледжбен өткізетін мектеп оқушыларымен кәсіптік бағдар беру жұмысына және барлық қоғамдық іс-шараларға қатысу;

 

6.11 оқу сабақтары кезінде студенттер оқытушының түсініктемесін және жолдастарының жауаптарын мұқият тыңдауға, сөйлесуге және бөгде істермен айналыспау, оқытушының барлық нұсқауларын орындау. Сұрақтар мен жауаптар үшін тұрып, тек мұғалімнің рұқсатымен отыру.

 

Студенттер сабақ барысында аудиториядан тек оқытушының рұқсатымен ғана кіріп, шыға алады.

 

6.12  Зертханалардағы, оқу шеберханаларындағы сабақтар кезінде және өндірістік практика кезінде студент жетекшінің көрсеткен аспаптарын, жабдықтарын және басқа да құрылғыларын ғана пайдалануы, оларды ұқыпты ұстауы және қауіпсіздік техникасы қағидаларын сақтауы тиіс. Студенттерге оқытушының рұқсатынсыз зертханалардан, оқу және басқа шеберханалардан заттар мен түрлі жабдықтарды алып шығуға тыйым салынады.

 

6.13  Ауырған жағдайда студент сынып жетекшісіне белгіленген нысан бойынша анықтама ұсынады.

 

6.14  Әрбір оқу тобында басшының ТЖ жөніндегі орынбасарының бұйрығымен оқу жылына ең үлгерімді, тәртіпті және ұйымдастырылған оқушылар қатарынан староста тағайындалады.

Топ старостасы сынып жетекшісінің басшылығымен жұмыс істейді, өз тобында сынып жетекшісінің бұйрықтары мен нұсқауларын орындайды.

 

6.15  Топ старостасының атқаратын қызметі:

- студенттердің оқу сабақтарының барлық түрлеріне баруын дербес есепке алу;

- сынып жетекшісіне студенттердің сабаққа келмегені немесе кешігіп келгені туралы, кешігу себептері көрсетілген күнделікті есеп ұсыну;

- топта теориялық және практикалық сабақтарда оқу пәнінің жай-күйін, сондай-ақ бөлмедегі оқу жабдығы мен мүліктің сақталуын бақылау;

- сабақ кестесіне енгізілген өзгерістер туралы студенттерге хабарлау;

- әр күнге кезек тәртібімен топ бойынша кезекшіні тағайындау;

- сабақ уақытында оқулықтар мен оқу құралдарын алуды ұйымдастыру.

 

Топтың барлық студенттері үшін жоғарыда аталған қызметтер шегінде топ старостасының бұйрығы міндетті болып табылады.

 

6.16  Әрбір топта белгіленген нысандағы журнал жүргізіледі, ол оқу бөлімінде сақталады және күн сайын сабақ басталар алдында старостаға немесе осы мақсат үшін арнайы тағайындалған топ студентіне беріледі. Журнал сабақ аяқталғаннан кейін оқу бөліміне қайтарылуы тиіс. Журналдың жай-күйі үшін жауапты тұлға тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

 

6.17  Староста тағайындайтын топ бойынша кезекшіге (кіші топтың) оқу бөлмесіндегі тәртіпті, мүліктің тазалығы мен сақталуын қадағалау, сабақтардың басталуына қажетті қосалқы материалдарды қамтамасыз ету міндеті жүктеледі.

 

VII. АСХАНАДА ТАМАҚТАНДЫРУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ.

7.1    Бюджет қаражаты есебінен күндізгі оқу нысаны бойынша білім алатын колледж студенттері қажетті құжаттар тізбесін міндетті түрде ұсына отырып, белгіленген тәртіппен тамақтануға қойылады.

 

7.2    Студенттердің асханадағы тамақтануына және жалпы тәртіптеріне бақылауды медицина қызметкері жүзеге асырады.

 

VIII. КОЛЛЕДЖ БОЙЫНША КЕЗЕКШІЛІК

8.1    Колледж бойынша кезекшілік басшының ТЖ жөніндегі орынбасары бекіткен кесте бойынша дүйсенбіден жұмаға дейін бір апта мерзімге белгіленеді.

 

8.2    Демалыс кезінде сынып жетекшісіне бекітілген топ студенттерінің жұмыспен қамтылуы және демалыс уақытын өткізу орны туралы толық ақпарат тапсырылуы тиіс.

 

8.3    Колледж жатақханасында медициналық бөлім бар, онда білікті медицина қызметкері жұмыс істейді. Медициналық қызметкердің міндеттеріне колледж бен жатақхана тазалығының сақталуын уақтылы бақылау,  студенттердің асханада тамақтану сапасын бақылау, сондай-ақ  жатақхана тұрғындарының денсаулығын бақылау кіреді.

 

 

IX. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КАНИКУЛДАРЫ МЕН ДЕМАЛЫСТАРЫ.

9.1    Студенттерге оқу жоспарына сәйкес семестрлер арасында демалыс беріледі.

 

9.2    Студенттер демалыстан кешікпей оралуға міндетті, кешігу себептері  туралы студент жеделхатпен хабарлайды, ал колледжге келгеннен кейін кешігу себебі туралы түсініктеме құжатын ұсынады. Демалыстан себепсіз кешіккен студент колледжден шығарылғанға дейін тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

 

9.3    Академиялық демалыс дәрігерлік кеңес комиссияның қорытындысы негізінде, туу туралы куәлік негізінде, бала үш жасқа толғанға дейін асырап алу туралы куәлігі негізінде, ҚР ҚК шақыру қағазы негізінде беріледі.

 

 9.4   Дәлелді себептер бойынша демалыс студенттерге жеке өтініші немесе ата-анасының өтініші негізінде колледж басшысының немесе колледж басшысының ОЖ жөніндегі орынбасарының рұқсатымен, жол жүру уақытын есептемегенде, 10 тәуліктен аспайтын мерзімге, ата-анасы қайтыс болған немесе ауыр сырқаттанған жағдайда, ауа-райының бұзылуы  кезінде және студенттің жеке қатысуы қажет болған басқа жағдайларда беріледі, мұндай жағдайларда студенттер растайтын құжатты немесе жеделхатты (расталған факт) ұсынады.

 

X. МАРАПАТТАУ ШАРАЛАРЫ.

10.1 Жақсы үлгерімі, қоғамдық жұмысқа және ғылыми-техникалық шығармашылыққа белсенді қатысқаны үшін әкімшілік студенттерді ынталандырады.

Марапаттау мынадай шаралары белгіленеді:

а) алғыс жариялау;

б) бағалы сыйлықпен марапаттау;

в) мақтау грамотасымен марапаттау;

г) Құрмет тақтасына енгізу.

Марапаттау бұйрықта жарияланады, ИПҚ-і мен студенттердің назарына жеткізіледі.

10.2 Оқуда үздік жетістіктер көрсеткен студенттерге белгіленген тәртіппен студентақы мөлшері арттырылады.

 

 

XI.  ОҚУ ТӘРТІБІН ЖӘНЕ ІШКІ ТӘРТІП ЕРЕЖЕЛЕРІН БҰЗҒАНЫ ҮШІН ЖАУАПКЕРШІЛІК.

 

11.1  Сабақтарды себепсіз босатқаны үшін, оқу тәртібін, ішкі тәртіп ережелерін бұзғаны үшін студенттерге мынадай шаралар қолданылуы мүмкін:

а) ескерту;

б) сөгіс

в) колледждегі құқықбұзушылықтың алдын алу кеңесінде студентті талқылау;

г) жатақханадан шығару;

д) олардың жеке құжаттарын қалалар мен аудандар әкімдіктерінің жанындағы кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссияға жіберу;

е) колледжден шығару.

11.2 Бір семестр бойы себепсіз босатылғаны үшін студенттерге келесі әкімшілік жазалар қолданылуы мүмкін:

18 сағат босатқаны үшін - ескерту жарияланады;

36 сағат босатқаны үшін - сөгіс жарияланады;

72 сағат босатқаны үшін - педагогикалық кеңестің шешімі бойынша студент оқудан шығарылады;

 

11.3  Аралық аттестаттау нәтижелері бойынша үшеуден артық "қанағаттанарлықсыз" деген баға алған білім алушылар педагогикалық кеңестің шешімі бойынша техникалық және кәсіптік білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен білім беру ұйымынан шығарылып, оған белгіленген үлгідегі анықтама беріледі.

 

Тәртіптік жаза колледж директорының бұйрығымен жарияланады.

 

11.4  Жарғыға сәйкес ішкі тәртіп бұзылған жағдайда студенттер колледжден шығарылуы мүмкін. Ішкі тәртіпті бұзуға: тәртіпті бұзу, әкімшіліктің бұйрықтары мен нұсқауларын орындамау, сабақтарды дәлелсіз себептермен өткізіп жіберу, қанағаттанарлықсыз үлгерім, сабақтарда және колледж аумағында мас күйінде болу, жатақханада алкогольдік ішімдіктерді сақтау және ішу, колледж аумағында темекі шегу, есірткі заттарын қабылдау, әдепсіз мінез-құлық көрсету, сабақтарды босату, сынып жетекшісі мен басқа оқытушыларға бағынбау, ақшаны

 

Жаңартылған күні: 28.12.2020 14:18
Құрылған күні: 22.01.2021 16:07

Текст